marți, 24 iulie 2012

Home sweet home!


        Bine v-am găsit, în sfârșit am ajuns acasă, deși nu am stat foarte mult în Germania, ne-a fost dor de casă. Așa cum v-am scris Nicole a mai avut un control înainte de a ne întoarce în România.
La acest control fetița mea a primit documentele de extrenare și niște măsurători pentru a-i putea comanda ochelari respectiv lentile de contact. Durerea noastră  este că Nicole în viitorul apropiat va avea nevoie de alte două intervenții la ochișori, pentru a-i implanta cristalinele artificiale, momentan ni s-a spus că este prea micuță și nu ar suporta ochișorii. Trebuie ca ochiul să se oprească din creștere și atunci se va interveni din nou pe ochișorii ei, eu sper să vadă bine cu lentilele de contact și doar la o vârstă mai mare să aibă nevoie de implanturile de cristalin. Nu vreau să îmi imaginez ce costuri vor implica aceste intervenții, cert e că din păcate nu am scăpat de operații. Domnul e mare și sigur va fi alături de Nicole și în viitor.
      Din nefericire pentru noi, nu am găsit aici în Arad nici un medic care să ne poată ajuta, avem nevoie ca cineva să ne comande lentilele/ ochelarii dar nu vor medicii să se orienteze după indicațiile medicilor din Frankfurt, așa că trebuie să așteptăm.
Sunt foarte tristă, fiindcă ne-am stresat foarte mult ca Nicole să fie operată cât mai repede, în Germania totul a fost ok, au avut aparatură și personal dedicat copiilor, iar aici în Arad, nu există aparatură. 
     Sincer vă spun de când am ajuns, căutăm variante și soluții pentru Nicole. să găsim un medic capabil care să o poată urmări cât încă este în recuperare, un medic care să aibă aparatura necesară, deoarece ei i s-au scos cristalinele, aparatele dau eroare, nu știu ce aparat ne trebuie, cert este că sunt foarte dezamăgită de medicii din Arad.  Suntem trimiși la Timișoara, sper din suflet ca să fie bine, fiindcă așa pierdem timpul în defavoarea lui Nicole.
     Vestea bună este că peste 6 săptămâni ne întoarcem la control, iar dacă aici în România nu găsim soluții, vom comanda de acolo tot ce este nevoie. Medicii nemți, au dorit să comandăm de aici pentru ca Nicole să vadă cât mai repede, dar nu am crezut că ne vom confrunta cu alte probleme.
     În rest suntem optimiști și recunoscători tuturor care ne-au ajutat și mai ales Domnului că a vegheat asupra lui Nicole și asupra noastră. Vă mulțumim dragi prieteni pentru solidaritatea voastră.
    Vă pupăm, Nicole și mami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu